środa, 21 maja 2014

2 napoje

Cześć! Dzisiaj przychodzę z dwoma napojami. Jeden od podstaw zrobiony przeze mnie, jest nim kompot z rabarbaru. Drugi natomiast to napój, który podbił moje serce. Generalnie nie piję alkoholu, piwa nie znoszę. Jedynie Cydr Lubelski podbił moje serce :) Dla wielu osób jest za słodki. Ja lubię wypić małą szklaneczkę z owocami. Zacznę jednak od opisu kompotu.

Kompot z rabarbaru z sokiem z aronii

Skład (na 3 szklanki):
4 łodygi rabarbaru
700 ml wody
1 łyżka cukru

3 łyżki soku z aronii

Rabarbar kroimy, wrzucamy do garnka zalewamy wodą i dodajemy cukier. Gotujemy do miękkości. Następnie wlewamy sok z aronii i odstawiamy do wystygnięcia. Ja lubię tez kompot na gorąco, choć w upalne dni nie jest to najlepsze rozwiązanie :)


Poniżej zdjęcia mojego cydrowego drinka! :)
Składniki:
1/2 małej butelki Cydru Lubelskiego
kilka malin/truskawek co kto woli :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz