piątek, 30 maja 2014

Carpaccio z surowych buraków

 Witajcie! Dzisiaj przybywam z nową dla mnie potrawą. Jak w tytule, carpaccio z surowych buraków. Oryginalnie włoska potrawa, którą przygotowuje się z surowego mięsa. Moja wersja jest wersją wegetariańską, powszechną i lubianą. Przygotowałam małą porcję, bo nie wiedziałam czy taka potrawa przypadnie mi do gustu. Muszę przyznać, że bardzo mi przypadła.
Jest to świetna przystawka, myślę, że jeszcze nie raz będę próbowała przygotować inne wariacje na temat carpaccio :)

Składniki (1 porcja):
1 średni burak
1/5 kostki sera typu feta
2 liście bazylii
1 łyżka soku z cytryny
2 łyżki oliwy z oliwek
sól
pieprz

Buraka kroimy w cieniutkie plasterki (mnie się to do końca nie udało, ale jak na pierwszy raz było nieźle :P). Ser trzemy na tarce na grubych oczkach, posypujemy buraki. Bazylię kroimy i posypujemy całość. Pozostałe składniki mieszamy i polewamy danie tuż przed podaniem. I gotowe!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz