piątek, 21 czerwca 2013

Krewetki + chilli

Ostatni przed weekendem wpis dotyczy krewetek. Muszę przyznać, że kiedyś za nimi nie przepadałam. Wraz z wiekiem nabrałam ochoty by ich spróbować jeszcze raz i wyszło mi to na dobre. Dzisiejsze danie to makaron spaghetti z sosem pomidorowym i krewetkami, z dużą ilością przypraw.

Składniki (3 porcje):
30 krewetek obranych (gotowanych)
1 puszka pomidorów krojonych
1 cebula
2 ząbki czosnku
1/2 łyżeczki imbiru
1/3 łyżeczki papryczki chilli
1/2 łyżeczki kurkumy
szczypta curry
2 łyżki oliwy z oliwek, bądź oleju rzepakowego
makaron

Wstawiamy wodę na makaron i gotujemy go. W tym czasie rozgrzewamy na patelni (ja użyłam wok) oliwę i wrzucamy cebulkę i czosnek, drobno posiekane. Gdy się zeszkli dodajemy wszystkie przyprawy i mieszamy. Następnie wrzucamy krewetki i podsmażamy, aż woda wyparuje. Następnie wrzucamy pomidory. Wszystko dokładnie mieszamy. Zmniejszamy ogień i czekamy, aż sos się zredukuje. 
Odcedzamy makaron i polewamy sosem z krewetkami.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz