poniedziałek, 10 czerwca 2013

TOP 5

Dzisiejszy wpis będzie miał trochę inny charakter. Chciałabym Wam przedstawić moich ulubieńców. Będzie to 5 blogów/stron, które śledzę na bieżąco. Z tych stron najczęściej zdarza mi się czerpać inspirację albo korzystać z przepisów :) Wszystkie osoby oprócz wspaniałych potraw dodają genialne zdjęcia, po obejrzeniu których zawsze leci mi ślinka!

TOP 5:

1. Mój ukochany i pierwszy blog kulinarny, który zainspirował mnie do przygody z gotowaniem! I jest nim Kwestia Smaku

2. Drugi blog pokochałam za pięknie wyglądające i smakujące (niektóre przepisy już próbowałam) desery! Blog Magda Kucharzy

3. Autora trzeciego bloga poznałam dzięki magazynowi Kuchnia. Świetna strona i świetne przepisy. Tomek Woźniak Gotuje

4. Na ten blog trafiłam przez wyszukiwanie zdjęć kulinarnych. Muszę przyznać, że autorka robi genialne zdjęcia! Blog świetnie się czyta :) Pieprz czy wanilia

5. Na tą stronę trafiłam kiedyś dzięki programowi Dzień Dobry TVN. Kotlet TV

Polecam wszystkim gorąco i zapraszam do odwiedzenia tych stron :)

1 komentarz: